Obchodní podmínky



VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

společnosti IDEAL TRADE Holding s.r.o., se sídlem Machová 243, PSČ 763 01, IČ: 19420528.

Sekce LED osvětlení a nábytkové kování

Platné od 1.1.2024

Tyto obchodní podmínky se vztahují na obchody mezi společností IDEAL TRADE Holding s.r.o. v postavení prodávajícího a:

  1. Fyzickými osobami, které nejsou podnikateli a v postavení kupujícího učiní objednávku prostřednictvím internetového obchodu (dále e-shop) v režimu B2C * v bodech: I. 1); II.
  2. Právnickými i fyzickými osobami, které jsou podnikateli nebo se podle zákona za podnikatele považují v postavení kupujícího, pokud spolu nemají uzavřenou jinou samostatnou smlouvu o podmínkách prodeje zboží a služeb, která může zde stanovené všeobecné obchodní podmínky a přílohy doplňovat nebo nahrazovat. (objednávají v režimu B2B **)

* B2C = byznys to client. Mezinárodní zkratka obchodů uzavíraných mezi dodavatelem a koncovým spotřebitelem
** B2B = byznys to byznys. Mezinárodní zkratka obchodů uzavíraných mezi dodavatelem a firmou

I. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy a slouží k rezervaci zboží. Potvrzením objednávky prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Uzavřením kupní smlouvy

kupující současně vyjadřuje souhlas s předáváním faktur v elektronické formě na e-mail
zaregistrovaný v systému prodávajícího. Odpovědnost za správně uvedený mail k zasílání
faktur má kupující.

Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky e-mailem nebo telefonicky.

Objednávky z Internetového obchodu (dále e-shop) jsou z pohledu práva členěny podle typu kupujícího.

  1. Koncoví spotřebitelé = zákazníci nepodnikatelé, objednávají v režimu B2C a jedná se z pohledu zákona o klasickou objednávku prostřednictvím internetu (dále e-shop). Za objednávku v režimu B2C lze přitom považovat pouze objednávku standardních obchodních balení, standardně nabízeného zboží za standardní maloobchodní ceny. Objednávky zákaznických řešení, které nelze bez dalšího dokončit v e-shop, vzhledem k potřebě doplnění služeb a zakázkových řešení, nelze z pohledu odpovědnosti a občanského zákoníku, za objednávku provedenou prostřednictvím e-shop považovat. Na tyto objednávky se vztahují omezení pro případ odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží.
  2. Smluvní partneři = zákazníci podnikatelé, objednávají v režimu B2B za ceny podle konkrétních obchodních podmínek a tyto objednávky nejsou z pohledu zákona považovány za objednávky prostřednictvím e-shop.

Objednávka neúplných základních velkoobchodních balení, nebo neúplných základních délek je v některých případech znevýhodněna účtováním rozbaleného (například u některých LED pásků a některých hliníkových profilů), nebo je zbytek do základní délky doúčtován a do zásilky přibalen. Jedná se především o zboží, kde by prodejem neúplného velkoobchodního balení nebo základní délky vznikla prodávajícímu škoda. Informace o minimálním obchodovaném množství, obchodních baleních a konkrétních obchodních podmínkách pro daný sortiment zjistíte u vybraného zboží v katalogu, na internetu nebo dotazem u prodejce. Místem plnění bude adresa uvedená kupujícím v objednávce. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího jeho převzetím. Prodejce za informovanost kupujícího nenese odpovědnost.

Ceny a poplatky spojené s realizací objednávky, řeší ceník doplňkových a doprovodných obchodních služeb (viz příloha č. 1.)

II. OBJEDNÁVKA SLUŽEB A ZÁKAZNICKÝCH ŘEŠENÍ

K některým druhům zboží jsou poskytovány doplňkové služby a zákaznická řešení. Objednávku těchto služeb a zákaznických řešení je kupující povinen objednat, jako zboží samotné. Neobjednané služby a zákaznická řešení nemohou být dodány. Objednávka je považovaná z pohledu termínu předání objednávky za doručenou po doplnění všech požadovaných podkladů.

U výrobních zakázek vyráběných na základě zadání kupujícího přebírá kupující veškerou odpovědnost za vhodnost použití výrobků a dodržení technických parametrů nutných pro správnou funkci. Odpovědnost na kupujícího přechází okamžikem odsouhlasení technického řešení navrženého prodávajícím.

III. KUPNÍ CENA

Kupní cena vychází z platného ceníku a obchodních podmínek kupujícího.

Cenová nabídka na zákaznické řešení nebo zboží mimo katalogovou nabídku je platná po dobu 14 dní od sdělení nabídky kupujícímu. Tato cenová nabídka je závazná v případě, pokud je podložena platnou nabídkou vystavenou ve firemním informačním sytému. Při objednání zboží podle cenové nabídky je nutno uvést číslo této nabídky. Ceny jsou vždy uvedeny za jednu měrnou jednotku daného zboží, tedy 1 metr, 1 set, 1 kus, 1 pár…

IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY

V případě zpoždění plateb je prodávající oprávněn fakturovat úrok z prodlení a to v procentní výši (viz. příloha č. 1.) z dlužné částky za každý, i započatý den prodlení, přičemž splatnost je stanovena na zpravidla 14 dní ode dne vystavení faktury tento úrok vyčíslující. Prodávající si vyhrazuje právo zadržet další objednané zboží do doby uhrazení dlužných plateb. Kupující je na výzvu prodávajícího povinen vyjádřit uznání či neuznání pohledávky. Platby po době splatnosti delší než 30 dní mohou být jako pohledávka odprodány nebo postoupeny k vymáhání.

V. ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží, které je skladem, odesíláme tranzitní službou nejpozději do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky. U objednávky v hodnotě nad (viz. příloha č. 1.) Kč bez DPH je dodání zdarma. V případě objednávek v menší hodnotě účtujeme na balík standardně dopravné a balné (viz. příloha č. 1.).

Pokud se jedná o zboží nadrozměrné nebo hrozí jeho poškození při dopravě, je toto zboží baleno do dalších přepravních obalů a ochranných materiálů. Informace o tom zboží naleznete v e-shop nebo v katalogu. Ceny zvýšeného balného a dopravy jsou pak účtovány podle platného ceníku (viz. příloha č. 1.). Způsob balení a obaly určuje prodávající. V případě, že má kupující specifické požadavky na balení, tyto lze zajistit formou placené služby.

Daňové doklady jsou vystaveny prostřednictvím informačního systému v e-shop nebo doručovány elektronicky, tištěné dodací listy jsou přibaleny u zásilky.

VI. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY NEBO VRÁCENÍ DODANÉHO ZBOŽÍ

Zrušení objednávky nebo vrácení dodaného zboží je možné pouze po předchozí dohodě s pověřenou osobou prodávajícího na základě elektronické komunikace e-mailem. Požadavky na vrácení již zakoupeného zboží řeší reklamační řád (viz. příloha č. 2.)

VII. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Povinností kupujícího je po převzetí zboží neprodleně překontrolovat úplnost a kvalitu, zejména pak, zda není zboží poškozeno dopravou. Neporušení obalu zásilky nezaručuje, že s ním bylo po cestě zacházeno podle pokynů prodávajícího a nemůže být uvnitř přepravou poškozený výrobek. Naopak poškozený obal neznamená, že je poškozený také obsah. Za přítomnosti řidiče kontrolujete úplnost zásilky a bezvadnost jednotlivých balení. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zboží přeberete s výhradou = do předávacího formuláře napíšete poznámku o poškození zboží nebo obalu. Pokud při kontrole obsahu zásilky zjistíte poškození zboží, zavolejte na naše zákaznické centrum +420 577 609 222 a naši pracovníci se o vyřízení reklamace s dopravcem postarají.

Za poškozené zboží (pokud bude zboží skladem apod.) Vám bude neprodleně odesláno nové. Nové zboží dostanete s novou fakturou. Poškozené zboží Vám bude prostřednictvím našeho zákaznického centra po vyřízení uznané reklamace přepravcem dobropisováno. Reklamace zboží poškozeného dopravou později než po 3 dnech od doručení nemůže být a nebude uznaná. Tato lhůta je akceptována pouze u zásilek přepravovaných na území ČR.

VIII. REKLAMACE A VRÁCENÍ ZAKOUPENÉHO ZBOŽÍ

Postup při reklamaci nebo vrácení zakoupeného zboží řeší reklamační řád (viz. příloha č. 2.)

IX. VYMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI
  1. Za správné použití výrobků a zboží nese odpovědnost výhradně kupující.
  2. Pokud není uvedeno jinak, výrobky nejsou určeny pro agresivní prostředí a mytí a oplachování bělidly, čističi vodního kamene, solemi, přípravky typu Savo apod., které mohou způsobit nevratné poškození zboží, výrobků a jejich součástí.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo na technické změny výrobků v porovnání s jejich vyobrazením v katalogu a dalších propagačních materiálech a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo na změny údajů uváděných v tištěném katalogu u jednotlivých výrobků s ohledem na inovační a další vývojové změny jednotlivých výrobků.
  5. Barevnost jednotlivých výrobků vyobrazených v tištěném katalogu nebo e-shop, může být ovlivněna technologií tisku nebo zobrazení a nemusí odpovídat skutečné barevnosti zakoupeného výroku.
  6. Platné základní maloobchodní ceny bez DPH jsou uvedeny vždy v aktuálním ceníku. Tento ceník je dostupný po vyžádání v zákaznickém centru. Ceny získané z jiných zdrojů, především elektronických médií, mimo výše uvedený ceník, nemusí být vzhledem k povaze zdroje, jeho aktuálnosti nebo jeho závislosti na automatických datových přenosech aktuální nebo platné. Pokud by byla objednávka provedena za neplatnou cenu, je tato objednávka neplatná a objednávající bude kontaktován pracovníky zákaznického centra.
  7. Délka záruční doby zcela závisí na typu zboží a je specifikována v aktuálním ceníku. Pokud není stanoveno jinak, platí záruční doba v délce 24 měsíců. Ručíme za kvalitu zboží a použitých technologií. Neručíme za vady způsobené nesprávným použitím výrobků a zboží, zejména použitím v rozporu s technickými parametry, instalačními pokyny, uživatelským návodem a obecnými zvyklostmi.
  8. V žádném případě neneseme odpovědnost za jakékoliv vedlejší, speciální, nepřímé nebo následné škody, jakými jsou zejména ztráta na zisku, ztráta smlouvy, škoda na majetku, škoda na použití nebo za odpovědnost vůči třetím stranám, nad rámec pojištění za újmu způsobenou vlastními výrobky (VPP odpovědnostního pojištění).
  9. Vystavením objednávky objednávající souhlasí s obchodními podmínkami v platném znění.
X. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je IDEAL TRADE Holding s r.o. (dále jen: „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Machová 243, PSČ 76301, IČ: 19420528

email: info@idealtrade.cz

telefon: 739 353 620

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízenívyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu,

    nejdéle 3 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
    Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby,

za účelem zaúčtování daňových dokladů v souladu se smlouvou a s obecně závaznými právními předpisy v rozsahu:

  • jméno a příjmení, titul,
  • poštovní adresa,
  • fakturační adresa,
  • mailová adresa,
  • telefonický kontakt,
  • údaje o bankovním spojení,
  • daje o předmětu plnění Správce.

Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť (přihlašovací jméno, heslo, antivirový program a firewall) a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečeného, přístupu na web, šifrování hesel zákazníků v databázi, pravidelných aktualizací systému, pravidelné zálohy systému.

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.




Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2024.


Za IDEAL TRADE Holding spol s r.o.

………………………….
Ing. Jiří Václavík
Obchodní ředitel


Příloha č.1 - ceník služeb
Příloha č.2 - reklamační řád
Příloha č.3 - reklamační protokol.xls
Příloha č.3 - reklamační protokol.pdf